Resurssiartikkeleita muilta kirjoittajilta

Tällä alueella keskustelemme kaikesta mahdollisesta joka liittyy maalivahtivalmennukseen ja/tai maalivahtien harjoitteluun.

Moderators: Jukka Ropponen, juha, Jan, raZor

Resurssiartikkeleita muilta kirjoittajilta

Postby Jukka Ropponen » Wed Aug 13, 2008 2:06 pm

Olen saanut muutamia kommentteja asiasta ja haluaisinkin korostaa että me otamme ilolla vastaan valmennusartikkeleita eri tahoilta jotka ovat kiinnostuneet näitä kirjoittamaan. Periaatteessa laitamme kaikki jutut sivuille, mutta sen verran varaan tähän meille tsekkausoikeutta että jätämme pois artikkelit jotka eivät palvele asiaa ja tarpeen mukaisesti laitamme mukaan vaan huomatuksen että tämä on sen ja sen näkemys eikä Goaliepro:n näkemys asiasta.

Toivottavasi näitä juttuja tulisi, sillä niidne avulla saataisiin lisää keskustelua aikaan valmennuksesta, tekniikoista jne.

Jamoa olen myös pyytänyt aktivoitumaan koska miehellä on tietämystä ja olisi mukava saada resursseihin useampien eri valmentajien näkemyksiä.

Laittakaa maililla juttuja jos saatte aikaan ja kommentit tänne foorumiin.

Jukka
User avatar
Jukka Ropponen
Goaliepro
 
Posts: 2350
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:49 pm
Location: Espoo

Postby Jukka Ropponen » Thu Aug 14, 2008 11:13 am

Sain jo ensimmäisen ehdotuksen ja artikkeli näyttää hyvältä. Luen läpi kunnolla ja postaan ensi viikolla kun olen taas takaisin Suomessa.

Antakaa tulla vaan ehdotuksia, julkaisemme niitä mielellämme.

Muistakaa laittaa mukaan lyhyt selvitys itsestänne ja taustastanne niin lukijat tietävät miltä pohjalta kirjoitatte.

Jukka
User avatar
Jukka Ropponen
Goaliepro
 
Posts: 2350
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:49 pm
Location: Espoo

Postby Jukka Ropponen » Sat Sep 13, 2008 6:32 am

http://goaliepro.com/fi/resurssit/2008/ ... mennus.php

Ensimmäinen artikkeli julkaistu ja siitä kiitokset Kim Forsblomille.

Muiltakin foorumilaislilta otamme mielellämme juttuja ja ehdotuksia vastaan.

Jukka
User avatar
Jukka Ropponen
Goaliepro
 
Posts: 2350
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:49 pm
Location: Espoo


Return to MV-valmennus ja harjoittelu

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest
cron