Halvempi keino olisi mennä vaikkapa XXXX-kauppiaan luo ja vaatia tätä tilaamaan. Meillä on XXXX kanssa sopimus, mutta kauppiaalle kaikki liikuntavälineet ovat pelkkä rasite. Lähes koko liikevaihto tulee vaatteista ja jalkineista. Jotkut niistä kauppiaista ovat kuitenkin niin palvelualttiita, että palvelevat tällä tavalla, vaikka joutuvat siitä maksamaan.
Joten siis XXXX:ssä käymään ja kysymään josko sieltä löytyisi palvelualtista kauppiasta.
Tuossa firmassa, josta meinasin tilata reaktiopallon, oli kyllä esimerkillistä tuo asiakaspalvelu. Sepä vasta olisikin, jos joka paikassa tulisi ensin asiakkaan etu ja sitten vasta yrityksen voittomarginaalin kasvattaminen.
Jos joku haluaa tietää mikä tuo "XXXX" liike on, niin YV:tä vaan tähän suuntaan.
JP