Kuinka palauttaa maalivahdin kadonnut itseluottamus?

Tällä alueella keskustelemme kaikesta mahdollisesta joka liittyy maalivahtivalmennukseen ja/tai maalivahtien harjoitteluun.

Moderators: Jukka Ropponen, juha, Jan, raZor

Postby KMGOALIE » Wed Nov 11, 2009 7:57 pm

Itelläki itseluottamus ihan päin persettä. Tällä hetkellä pari peliä lähiaikoina niin aika rutkasti byyrejä uponnut, aivan kolosessa näiden jälkeen itseluottamus ja nyt on vähä sellane fiilis että toivottavasti ei joutuis ees pelaa. Mutta pakko on se todeta että mitä enemmä pelaa sitä enemmä itseluottamus kehittyy ei sitä treeneissä saa takasi koppeja vaa pelissä nii se on siinä. TOIVOTTAVASTI! :D
:).
User avatar
KMGOALIE
Maalivahti
 
Posts: 54
Joined: Wed Oct 15, 2008 7:13 pm
Location: Helsinki

Postby Eleee#20 » Thu Nov 12, 2009 7:15 pm

Mullaki tuli tossa alkusarjassa vähän paris pelis ton itseluottamuksen kaa ongelmia kun joukkue ei pärjää ja puolustus ei toimi nii ei taho itekkää oikee jaksaa pelaa siellä kun tulee kymmentä maalia pelissä omiin. Onneks on nyt jatkosarja alkanu ja pelit menny hyvi nii on hyvä jatkaa eteenpäi.
Eleee#20
MV-friikki
 
Posts: 89
Joined: Sun Mar 01, 2009 7:38 pm
Location: Hollola

Postby Miglu » Mon Nov 16, 2009 9:30 am

Eilen pelissä jotain mikkihiiriporukkaa vastaan ekassa erässä 19 torjuntaa ja 2 sisälle. Toisen olisi voinut ottaa, pääsi laukomaan etukaarelta längeistä ;s mailan otekorkeus oli liian lyhyt, mutta en nyt sen piikkiinkään laita.

Toisessa erässä aloitamme YV:llä, vastustaja karkaa 2krt läpiajoon 1min57sek sisällä, ja tekee molemmista maalin. Saa riittää minulle ja lähden luukulle --> aikamoinen kolaus itseluottamukselle.

Hävisimme pelin 9-4
Miglu
Resident goalie geek
 
Posts: 165
Joined: Sat Nov 11, 2006 9:43 am

Postby Jezze » Mon Nov 23, 2009 10:52 am

Milläs sais pakkien asennetta toisex? seistää siin kuin hiiri uskaltamatta ees käydä häirittee vastustajaa.. saatika näin junnuna kun peli hävitään
niin goutsi huutaa naama punasena että saa...vit..kun sä et mitään osaa!
Pitäiskös mun torjuu kaikki ja käydä tekees viel parit maalitkiin..
Ja hienot puheet että moke ohjaa peliä ..kun ei pakit kuuntele mitään.
Vielä toinenkin asia kun sattuu tuo toinen moke oleen sen valmentajan poju,niin joka peliin vetäistään pöytäkirjoihin olemattomia torjuntoja jotta saatais hyvät prossat sille !! Ja jos ei luukkuvahti/kirjuri tee hommaa niin sen poju ei sitten pelaa.
Jezze
Rookie
 
Posts: 3
Joined: Mon Sep 21, 2009 2:34 pm
Location: Kouvolan seutu

harjoittelun kautta

Postby jussihyva » Sat Dec 05, 2009 12:00 am

mulla todettiin marraskussa -08 imusolmukesyöpä. itseasiassa molemmat net eliskäs hodking ja nonhodking. nyt reenannu n.kaheksan kuukautta ja paremmassa kunnossa ku ikään. joten pitääkö olla isompi voima potkimassa ennen ku maalivahdit tajuaa pitää yleiskunnostaan huolta? kaikki perustorjunnnat lähtee kuites korvien välistä? vai?
User avatar
jussihyva
Maalivahti
 
Posts: 31
Joined: Sat Nov 15, 2008 2:47 pm
Location: Ivalo

Postby 2slow4motion » Mon Dec 07, 2009 6:51 pm

Jezze wrote:Milläs sais pakkien asennetta toisex? seistää siin kuin hiiri uskaltamatta ees käydä häirittee vastustajaa.. saatika näin junnuna kun peli hävitään
niin goutsi huutaa naama punasena että saa...vit..kun sä et mitään osaa!
Pitäiskös mun torjuu kaikki ja käydä tekees viel parit maalitkiin..
Ja hienot puheet että moke ohjaa peliä ..kun ei pakit kuuntele mitään.
Vielä toinenkin asia kun sattuu tuo toinen moke oleen sen valmentajan poju,niin joka peliin vetäistään pöytäkirjoihin olemattomia torjuntoja jotta saatais hyvät prossat sille !! Ja jos ei luukkuvahti/kirjuri tee hommaa niin sen poju ei sitten pelaa.


Toi on perseestä vaikka itse höntsäilen/poriliigaa pelailen, onneks ei oo valmentajaa tosin se sais ehkä pakkeihin jotai rotia. Tossa oli peli jossa 20min meni 0.7litraa vettä mikä mnormaalisti riittää koko peliin. Hävittiin 8-1 jotenkin porukan mielest se oli mun vika. Oli läpiajoja 8 neljä kiinni neljä sisään maalin edessä 3 torjuntaa ja aina eka kiekossa oli vastustaja...
2slow4motion
Resident goalie geek
 
Posts: 111
Joined: Sat Apr 04, 2009 9:10 am
Location: PORI

Postby Pate-95 » Fri Jan 01, 2010 2:02 pm

Mulla alkaa olla kans ongelmia ton itseluottamuksen kanssa ku jatko sarjassa on onnistunut vaan kaks pelii ja -93 ei yhtään pelii. Siellä oon pelannu yhen pelin ja se me hävitti 19-0. Omat pelitkään ei oo sujunu, olaan voitettu pari pelii ja mulle meni viime pelissä meni aika helppoja maaleja.
Pate-95
Maalivahti
 
Posts: 47
Joined: Sun Feb 15, 2009 1:11 pm
Location: Helsinki

Previous

Return to MV-valmennus ja harjoittelu

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests