GoalieTrainingPro.com?

Tällä alueella keskustelemme kaikesta mahdollisesta joka liittyy maalivahtivalmennukseen ja/tai maalivahtien harjoitteluun.

Moderators: Jukka Ropponen, juha, Jan, raZor

GoalieTrainingPro.com?

Postby FoxxOne » Tue May 06, 2014 6:07 pm

InGoal magazinesta blokkasin tuollaisen mainoksen jo jonkun aikaa sitten, onko kenelläkään tietoa kyseisestä sivusta tarkemmin? Youtubesta löytyy pätkiä eri treeneistä maalivahdeille, vaikuttavat ihan päteville, vai kuinka on?
Myyvät jotain jäsenyyttä/kunto-ohjelmaa jollain 10€/kk. Kuulostaa ihan hyvältä jos vain hommat toimii ja treeni on monipuolista, vaihtelevaa ja innovatiivista.
FoxxOne
Maalivahti
 
Posts: 34
Joined: Fri Jan 24, 2014 7:41 pm

Re: GoalieTrainingPro.com?

Postby Härkönen » Thu May 15, 2014 8:01 am

Siis tuo on ihan pätevä juttu, jos riittää mielenkiito pyöriä lattialla tennispallon päällä. :mrgreen:

Tällaiselle kolmosdivarin kakkosveskalle tuosta ei ole hirveästi iloa.
Lähinnä nuo liikkeet ja jutut vaikuttavat hyviltä jos perusjutut ovat kunnossa.
Eli voimatasot, liikkuvuus, nopeus, kestävyys. Silloin noilla jutuilla saa varmasti vietyä homman "seuraavalle tasolle".

Mutta omalla kohdalla pitää ensin saada perusjutut suht kuntoon ennenkun lähdetään hipostelemaan.

Älä tuhlaa tuohon sitä 15€ minkä minä tuhlasin. :roll:
Härkönen
Rookie
 
Posts: 9
Joined: Thu Nov 01, 2012 7:38 am

Re: GoalieTrainingPro.com?

Postby Topi » Wed Dec 10, 2014 11:18 am

Itse olen diggaillut Marian ohjelmista ja treenannut Ultimate Goalie Training-ohjelman opeilla. Ei isoja painoja, liikkuvuutta, tasapainoa. Sopii tällaiselle 35-v. veteraanille (sanoinks mä ton oikeasti?) oikein hyvin.
Topi
Resident goalie geek
 
Posts: 291
Joined: Tue Jun 27, 2006 10:42 am
Location: Helsinki


Return to MV-valmennus ja harjoittelu

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests
cron